آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سهبعدی نسخه PDF

دوره جامع نقشه کشی سازه به صورت صفر تا صد بوده و نیاز به پیش نیازی ندارد، اما بهتر است بعد از دوره آموزش طراحی سازه، شروع به مشاهده و تمرین این دوره کنید. هر درسی مشکل داشت در نظرات اعلام کنید تا سریعا رفع شود یا به پیج منبع مراجعه کنید. «اتوکد» (AutoCAD)، یک نرم افزار «طراحی به کمک رایانه» (Computer-Aided Design) یا به اختصار «کَد» (CAD) است. مجتمع آموزشی آپادانا در دو دوره مجزا زمینه یادگیری این نرم افزار را برای هنرجویان فراهم کرده است و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش این نرم افزار، امکان ترسیم نقشه های مختلف در حوزه های گوناگون مهندسی را برای دانشجویان در طول مدت کلاس فراهم آورده است و کارآموزان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود تمامی ترسیمات دوبعدی (بعد از دوره مقدماتی) و سه بعدی (بعد از دوره پیشرفته) را در نرم افزار ترسیم نمایند. جهت ارائه دوره های آموزشی آنلاین متعدد و متنوع با تخفیفات ویژه می باشد.

توسط ریبون گزارشها میتوان از نقشههای ترسیم شده به صورت دیاگرام یا نمای ظاهری، اسناد مهمی مانند لیست قطعات، انواع گزارشهای مونتاژ و … در لیست فوق اطلاعات تماس بهترین آموزشگاه های معماری در شیراز ثبت شده است . مبلغ پیش پرداخت: 120/000 تومان و مابقی شهریه 960/000 تومان در محل آموزشگاه پرداخت گردد. این فرمان برای ترکیب اشیا از پیش تعریف شده سه بعدی فوق العاده است. شرکت در این دوره برای عموم به شرط داشتن پیشنیازهای مربوط به دوره، آزاد است. در واقع، وجود عبارت CADدر نام این نرم افزار مخففی است از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است. آموزش بر مبنای نسخه 2017 است و نرم افزار داخل پکیج نسخه 2019 است توجه کنید این دو ورژن تفاوت چندانی با هم ندارند.

این برنامه به طراحان کمک میکند طرحهای خود را بسیار سریعتر و دقیقتر از ابزارهای دستی ایجاد کنند و از امکانات بسیار متنوع نرمافزار استفاده نمایند. پیشنهاد آنلاین آموزان به شما این است که با شرکت در این دوره آموزشی، این بار بهترین انتخاب خود را انجام دهید، تا یکبار برای همیشه پرونده ترسیم با اتوکدرا برای خود ببندید. مکان هایی را برای زباله ها و بازیافت در نظر بگیرید تا دسته بندی برای تان آسان شود. علاوه بر این موارد به آموزش نقشه کشی انواع سقف ها در سازه های بتنی و فولادی هم پرداخته شده تا فرد بتواند با آمادگی کامل وارد بازار کار شود.

آموزش اتوکد دوبعدی

آموزش این نرم افزار برای تمامی دانشجویان و مهندسین عمران، مکانیک، معماری و بسیاری دیگر از رشته هایی که با طراحی، نقشه کشی و مدلسازی سر و کار دارند، یک امر ضروری اموزش اتوکد محسوب می شود. هدف این دوره آموزشی آشنا کردن با اصول و مقدمات ترسیم به کمک نرم افزار اتوکد است. توی این دوره آموزشی من عمدا پروژه های اجرایی رو برای آموزش نقشه کشی انتخاب کردم که بیشترین پیچیدگی ها رو داشته باشند تا در پایان این دوره بتونی حالت های مختلف سازه ها رو خودت ترسیم کنی. چرا که ما قبلا تمام این راه ها را رفته ایم و تمام اشتباهات و سعی و خطاهایی که شما قرار است انجام دهید را تجربه کرده ایم و شما را به گونه ای راهنمایی خواهیم کرد که بدون انجام هیچ یک از این اشتباهات، به گنجینه ای از تجارب و تکنیک های روز ترسیم با نرم افزار اتوکد دست پیدا کنید.

در این دوره آموزشی قرار گرفته شده است. AutoCAD Architecture (به اختصار ACA) نسخه ای از محصول پرچمدار Autodesk، اتوکد است که دارای ابزار و کارکردهایی است که مخصوص کارهای معماری متناسب است. بهترین پکیج آموزشی اتوکد و جدیدترین مجموعه آموزشی ۲۰۲۰ به زبان فارسی و به صورت اینتراکتیو در سایت سریع آسان منتشر گردید. در این دوره آموزشی قرار گرفته شده است. کتابی را برای دانلود قرارداده ایم که تقریبا میتوان گفت بسیار کامل است و اکثر موضوعات را پوشش میدهد این کتاب به زبان شیرین فارسی است و ۶۱۹ صفحه دارد. کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. با وجود پیشرفت دنیای نرمافزار و ظهور نرمافزارهای متفاوت همچنان اتوکد به عنوان اولین انتخاب هر دانشجویی برای یادگیری نرم افزارها توصیه میشود. نرم افزار اتوکد (Auto CAD)، برای حذف ترسیمات دستی و طراحی سنتی به بازار آمد.

این نرم افزار محصول شرکت آمریکایی Auto Desk است. آموزش نرم افزار نقشه کشی اتوکد الکتریکال Auto cad Electrical: نرم افزار نقشه کشی اتوکد الکتریکال AutoCAD Electrical یکی از قدرتمندترین و کاملترین نرم افزارهای ساخت کمپانی Autodesk در حیطه نقشه کشی الکتریکال می باشد. سلام، برای تست مدار طراحی شده باید از نرم افزار دیگری به نام EKTS استفاده نمایید. در صورت عدم تمایل به ادامه دوره (فقط بعد از جلسه اول و حداقل یک روز قبل از جلسه دوم)، مبلغ پرداختی به موجودی حساب کاربری شما عودت داده می شود و می توانید از آن برای خرید دوره های دیگر استفاده نمایید. شما می توانید فیلم معرفی دوره اتوکد را نیز مشاهده نمایید. در جلسه اول ابتدا محیط کلی نرم افزار معرفی شده و سپس به طراحی دوبعدی در محیط نرم افزار اتوکد پرداخته شده است. در واقع به بیانی دیگر می توان گفت اتوکد یکی از پایه ای ترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی دوبعدی و سه بعدی در حوزه عمران، معماری و نقشه کشی است.

بنابراین یادگیری این نرم افزار به صورت حرفه ای و تخصصی یکی از لازمه های پیشرفت معماران، طراحان و مهندسان باشد. آخرین نسخه منتشر شده از نرم افزار نسخهی مربوط به سال ۲۰۲۰ می باشد. این نرم افزار که آخرین نسخه آن در حال حاضر AutoCAD 2021 می باشد، عمومی ترین و پرکاربردترین نرم افزار در زمینه ترسیم و طراحی به کمک کامپیوتر است. اتوکد یک نرم افزار کاربردی در صنعت معماری و ساختمان است. فرصت آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار در آموزشگاه آپادانا از دست ندهید.

ترسیم نقشه ها و عناصر در نرم افزار اتوکد، به دو محیط دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می شود. برای بزرگتر نشان دادن یک آشپزخانه کوچک؛ از سایه های ملایم با رنگ های روشن برای روی کابینت ها استفاده کنید. در طراحی آشپزخانه تان یک نقطه کانونی انتخاب کنید که توجه را جلب کند. میتوانید PLC Style را تغییر دهید. با دابلکلیک کردن روی شئ میتوانید ارتفاع را تغییر دهید. اولین نسخه آن در سال 1982 عرضه شده و هر روز امکانات و تسهیلات بیشتری را در اختیار افرادی که با نقشه کشی و مدل سازی سرو کار دارند قرار می دهد.

اگر قصد استفاده از اتوکد برای بازار کار را دارید (چه داخل و چه خارج از کشور) ما این بسته نرم افزاری را به شما پیشنهاد می کنیم. کاربران و طرفداران برنامه اتوکد امکان استفاده از قابلیتها و محیطهای دو و سه بعدی را دارند. زاویهای که میخواهید ساختار را در آن بچرخانید تعیین کنید. بازار کار اتوکد از آن جا که نرم افزار اتوکد با توجه به قابلیت های بسیار بالایی که در طراحی و به خصوص طراحی های سه بعدی دارد کاربرد های بسیار زیادی دارد از بازار کاری بسیار پر رونق و رو به رشدی نیز برخوردار است . هر جا سوالی داشتید خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم . در دوره اتوکد دو بعدی ، شما صفر تا صد کار با نرم افزار کاربردی و قدرتمند اتوکد را در حوزه های مختلف عمران ، معماری ، نقشه کشی و … می آموزید.

توسط cdyhqw

احسان باربر