دريچه كولر دریچه کولر آبی ، دریچه پلاستیکی کولر

مشتریان زیادی از ما درخواست دریچه کولر با رنگ دلخواهشان را دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دریچه کولر ویژه و سفارشی برای افراد تولید نمائیم. در این قسمت به روش های تولید دریچه کولر در کارگاه های تهران دما می پردازیم. تهران دما با بهره گیری از متدهای روز دنیا اقدام به طراحی دریچه کولرهای جدید و به روز می نماید. در مرحله ی بعدی دستگاه های خط تولید دریچه کولر را خریداری می کند. در پایان با استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز دریچه های تنظیم هوا را تولید و برای مصرف کنندگان آماد می نماید.

دریچه کانال کولر گرد، زنبوری، تایلی، چوبی، پلاستیکی و مدرن از جمله این دریچه‌های فانتزی خواهد بود. نحوه ی پخش دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار بسیار خوب و زیاد است. این کالا با بخاطر شکل قرار گیری پره هایی که دارد، قابلیت این را دارد که هوا را به 4 جهت مختلف پرتاب کند. محصول دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار یک کالای بینظیر و کاربردی به منظور نصب در سقف یک محیط است.

نمای ظاهری دریچه کولر خطی صفر درجه از خطوط موازی با تیغه های کله قندی کوچک ساخته شده با پروفیل آلومینیوم، تشکیل شده است. این نوع دریچه کولر هوای داخل کانال را بدون هیچ تغییری در زاویه ی پرتاب به محیط منتقل میکند. این دریچه ها هم برای سیستم های دمنده و هم سیستم های مکنده هوا میتواند استفاده شود. علاوه بر دریچه های کولر سقفی متداول، دریچه کولر خطی نیز بسیار پرکاربرد هستند.

انواع مختلف دریچه کولری

دريچه كولر دریچه کولر آبی ، دریچه پلاستیکی کولر با توجه به این که ، دریچه کولر یکی از بخش های مهم سیستم های سرمایشی و گرمایشی است؛ می توان به نقش مهم آن در فراهم آوردن آسایش زندگی افراد پی برد. به همین دلیل است که دریچه هوای کولری با کاربردهای متنوع و ویژگی های خاص خود به یکی از اجزای لاینفک سیستم هوادهی هر ساختمان تبدیل شده است. اینکه بدانید از کجا باید دریچه کولر بخرید ممکن است گاهی چالش برانگیز باشد. در حال حاضر تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران این محصول را ارائه میدهند.

با استفاده از این نوع خرید، مشتریان با انجام تنها یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره از کارشناسان دریچه کولر تهران دما، ابعاد محصول خود را ارائه می دریچه کولر نمایند. سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند. در کارگاه صنعتی تهران دما انواع مختفی از دریچه کولر تولید و روانه ی بازار می گردد.

  • بدین صورت با انجام این عمل می توان دمای تمامی فضا را به صورت یک دست هماهنگ نمود.
  • در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه‌های کولر و کانال کولر پاسخ خواهیم داد.
  • این مدل محصول در دو نوع خطی و قابل تنظیم دمپردار تولید می شوند.
  • با سلام و آرزوی موفقیت شما، دریچه دیواری کولر داک اسپیلت منزل من باد را فقط بسمت مقابل و پایین میفرستد و وزش مستقیم باد سرد و گرم نامطلوب است.
  • همچنین این دریچه ها مانند سایر دریچه های کارخانه صنعتی رحمتی در ابعاد مختلف به درخواست مشتری تولید و عرضه میگردد.

دریچه‌های کولر پلاستیکی قابلیت شستشو دارند و در معرض زنگ‌زدگی و اکسید شدن قرار نمی‌گیرند. در صورت کثیفی دریچه، می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از ورود مواد آلوده به داخل دریچه جلوگیری کرد. ساختار این دریچه به شکل پره‌های عمودی در جلو و پره‌های افقی در عقب می‌باشد.

ب- دریچه کولر تایلی سقفی مشبک

توسط cdyhqw

احسان باربر