خرید باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان ایران باتری-مستر انرژی پلاس

توجه فرمایید قیمت باتری خودرو با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده اعلام گردیده است. اگر نمیدانید چه مدل باتری مناسب خودروی شما میباشد به بخش باتری مناسب خودروها مراجعه نمایید. نوین باتری یک برند فعال در حوزه باتری ماشین است که پس چندین سال فعالیت به شکل آفلاین و ارائه خدمات به چند ده هزار مشتری، به دلیل روی آوردن مردم به اینترنت و گسترش آن به سمت ارائه خدمات در بستر آنلاین کشیده شد. نوین باتری قصد دارد که به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی تخصصی در حوزه باتری خودرو شناخته شود و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. جهت خرید باتری ماشین با بهترین قیمت به فروشگاه تک استارت مراجعه کنید. و ما جهت ارسال و نصب باتری به صورت کاملا رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم.

امداد شبانه روزی آنتایم ، تلاش می کند در کنار کسب درآمد باتوجه به قیمت مناسب و منصفانه نسبت به برخی از فروشگاهها، کالای با کیفیت و همچنین خدمات خوب در جهت رضایت مشتری ارائه کند . تاریخ تولید در قسمت بالای باتری و به صورت سریال و با اعداد و حروف روی هر کدام حک شده است. برای بعضی از باتریها به اختصار نوشته شده که باید موقع خرید به آن توجه کرد.

  • در پایان می توان گفت که باتری ایراندوست با ایجاد یک مسیر جدید و به وجود آوردن راه دسترسی آسان برای مشتریان خود، سعی کرده که همواره آنها را در این زمینه راضی نگه دارد.
  • شما می توانید انواع باتری از برند های ایرانی گرفته تا انواع باکیفیت خارجی را در باتری ماشین ایراندوست با بهترین قیمت بیابید.
  • لازم به ذکر است که شما میتوانید با تحویل دادن باطری قدیمی تر خود؛ انواع برندهای باتری را ارزان تر خریداری نمایید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
  • اگر از کابل‌های جامپر استفاده می‌کنید، بهتر است موتور خودرو را بلافاصله پس از شارژ شدن خاموش نکنید بلکه می‌توانید حداقل ۱۵ دقیقه خودرو را روشن نگه دارید تا باطری بتواند به شارژ شدن خود ادامه دهد.

حتما برایتان پیش آمده که وسط خیابان یا وقتی خیلی عجله دارید، باتری ماشین خراب شود. در این شرایط با خود می‌گویید کاش فروشگاهی بود که خدمات خرید باتری ماشین و تعویض و نصب رایگان باطری در محل را انجام می‌داد. یک تماس می‌گرفتی و یک کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آمد و باطری نو را روی ماشین شما نصب می‌کرد. شما میتوانید با شماره گیری تلفن سراسری 1652 با ما در ارتباط باشید و خرید خود را با تماس تلفنی ثبت کنید. همچنین میتوانید از طریق سایت خرید باتری ماشین (تک استارت) اقدام به خرید باطری ماشین مورد نظر خود نمایید. مهمتر از همه اینکه درصورت خرید باتری از فروشگاه اینترنتی تک استارت، سفیر های ما در کم ترین زمان ممکن و به صورت کاملاً رایگان جهت ارسال و تعویض باطری ماشین در موقعیت مکانی شما حضور پیدا میکنند.

ودر یکی از همین استارت زدن ها باطری دچار قطع شدن صفحات داخلی میشود ودیگر قابل استفاده مستر انرژی پلاس نمیشود . پس هرگز هنگامی که ماشین خاموش است بار اضافه از باطری ماشین نکشید تا باطری بیشتر و بهتر کار کند. به یاد داشته باشید که آمپر یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌های یک باتری است. واقعیت این است که خودروی شما برای انکه کارایی لازم را داشته باشد، نیازمند یک باتری با درجه آمپر مناسب است. باتری دات کام – Battri.com ارائه دهنده قيمت روز باتری ماشین اعم از باتری ایرانی، باتری خارجی، باتری اتمی و باتری اسیدی می باشد. وب سايت ما با تغيير قيمت باطری ماشين بلافاصله به روز رسانی می شود تا همواره مرجعی براي قیمت روز باطری ماشين باشد.

سلام دوست عزیز باتری خودروی شما به دلیل اینکه به مدت ماه استفاده نشده است دیشارژ شده و نیاز به شارژ یا باتری به باتری کردن خودرو دارد. باتری عمری دو ساله یا 40 هزار کیلومتری دارد و بعد از این مدت نیاز به تعویض دارد. مشکل باتری خودروی شما با یک شارژ کردن کاملا حل خواهد شد و برای اینکه دوباره این مشکل به وجود نیاید بهتر است خودرو هفته ای یک بار استارت بخورد و به مدت چند دقیقه روشن بماند. سلام دوست عزیز بله باتری اصلی خوروی ساندرو 60 آمپر اوربیتال سپاهان باتری می باشد. برند اوربیتال در 4 مدل اوربیتال قرمز، اوربیتال سیلور، اوربیتال پریمیوم و اوربیتال EFB تولید می شود که تمامی این مدل های کیفیت بسیار خوبی دارند. بهترین مدل اوربیتال را می توان اوربیتال EFB دانست که بالاترین تکنولوژی تولید باتری و همچنین بالاترین میزان گارانتی را در بین برند های ایرانی دارد.

خرید باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان ایران باتری-مستر انرژی پلاس جعبه باتری طراحی شده است تا تاثیر لرزش را به حداقل برساند و عمر باتری را افزایش دهد. در قسمت بالای باتری ، یا کناره های آن یک جفت ترمینال سنگین ، که در برابر خوردگی مقاوم شده اند ، قرار گرفته اند. در باتری های اولیه اتومبیل از مواد لاستیکی سخت و جداکننده صفحه ای که چوبی بودند ،استفاده می شد. باتری های جدیدتر از مواد پلاستیکی و ورقهای پیوسته، برای جلوگیری از تماس صفحات سلول ها و اتصال کوتاه استفاده می کنند. این سیستم امکانات جانبی بیشتری و همچنین کنترل برق رسانی بیشتری به ماشین ها می داد. کمپانی هودسون موتور اولین شرکتی بود که از باتری استاندارد در سال 1918 استفاده می کرد.

لیست قیمت باطری های اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، اتمیک، سوزوکی، باراکس و سبیک

سلول های باتری های ماشین در ابتدا ، یک کلاهک پرکننده داشتند که از طریق آن قادر به مشاهده سطح الکترولیت بودید و اجازه می داد آب به سلول اضافه شود. درپوش پرکننده سلول ها دارای سوراخ دریچه کوچک بودند که باعث آزاد شدن گاز هیدروژن تولید شده در هنگام شارژ ، می شد. هیچ مسئله ای نیست تنها کافیست تا بر روی تیک داغی (باتری فرسوده) ندارم، بالای دکمه افزودن به سبد خرید در صفحه محصول کلیک کنید. فراموش نکنید که اگر از باطری‌هایی که خروجی آمپر مناسبی نداشته باشد استفاده کنید، ممکن است خودروی شما آسیب ببیند و پس از مدتی هزینه‌های گزافی را روی دست شما بگذارد.

استارتر باتری خودرو دوو مدل DAJS900A

توسط cdyhqw

احسان باربر