سری گوشی های شیائومی ردمی کی ۵۰ و برابری با نسخه های جهانی

ابعاد بدنه گوشی ردمی K50 اولترا، ۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر (۶.۴۲×۲.۹۹×۰.۳۴ اینچ) است که ابعاد مناسبی بوده و در دست به خوبی جا می‌شود. دوربین دوم و سوم در زیر این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید فلاش LED را ببینید. این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرت گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا را دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5g یا Redmi Note 11 Pro 5G ظرفیت 128/8 گیگابایت

البته با توجه به انواع حافظه داخلی بالایی که ارائه شده دیگر نیازی به اسلات حافظه کارت نخواهید داشت. پردازنده مرکزی گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ هسته‌ای (یک هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی Cortex X2، سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی Cortex A710 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex A510) است. اندازه صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ~۸۶.۷% است.

پردازنده گرافیکی تراشه‌ی ردمی k50 پرو پلاس نیز Mali-G710 بوده که پردازش سریع آن را قبلاً در مدل‌های دیگر دیده‌ایم. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولتراهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولترامراجعه نمائید. کاربران چینی برای خرید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ردمی K50 باید ۳۷۸ دلار بپردازند و مدل‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۴۰۹ و ۴۴۱ دلار قیمت دارند. ارزان‌ترین مدل ردمی K50 پرو ۴۷۲ دلار قیمت دارد که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

Redmi K50 Pro امتیاز 389,087 را در تست گرافیکی AnTuTu بدست آورده که در مقایسه با 444,786 دستگاه Nubia RedMagic 7 Pro قرار می‌گیرد. البته به شکل میانگین اسمارت فون‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 محدوده امتیاز 420,000 را بدست می‌آورند که برتری 10 درصدی نسبت به Dimenstiy 9000 را نشان می‌دهد. سری ردمی K50 در چهار گزینه رنگی با رنگ مشکی با طراحی پشتی نانو میکرو کریستالی با عناصر کریستال یخ درخشان عرضه می شود. ردمی کی ۵۰ یک دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX 582 با OIS و همان دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی را ارائه می کند.

برای ثبت عکس‌های سلفی هم هر دو گوشی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. هر دو گوشی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ بهره می‌برند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهند. انرژی ردمی K50 از طرف باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و مدل پرو با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. مدل پرو با وجود اینکه باتری کوچک‌تری دارد، ولی در عوض از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و برای شارژ کامل فقط کافی است ۱۹ دقیقه منتظر بمانید. از سوی دیگر مدل استاندارد از شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد و شارژ کامل باتری این گوشی در عرض ۴۸ دقیقه انجام می‌شود. گفتنی است که یک نسخه Champion این گوشی نیز با قیمت 4199 ین (623 دلار) با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گوشی جدید ریلمی معرفی شد: Realme GT 2 Master Explorer با Snapdragon 8+ Gen 1 و ۵۲۰ دلار

خشاب سیم کارت از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه ولی خبری از پشتیبانی رم میکرو نیست. بالای گوشی هم یه اسپیکر دوگانه دیگه، یه میکروفون دیگه و حسگر مادون قرمز قرار داره. شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه. گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره.

  • Redmi K50 Ultra دارای یک صفحه نمایش 12 بیتی 6.7 اینچی از نوع OLED است که توسط TCL CSOT چین و Tianma عرضه شده است.
  • با این حال، این یک کم نظیر 12 بیتی می‌تواند 68.7 میلیارد رنگ تولید کند که بسیار خیره‌کننده است.
  • در تست پردازنده مرکزی، اسمارت فون Redmi K50 Pro امتیاز 247,783 را کسب نموده در حالی که دستگاه Find X5 Pro به امتیاز 257,690 دست پیدا کرده بود.

با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد. دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه 210 گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد.

اما روشناییش خیلی زیاد نیست و پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی 12 پرو، نمایشگرهایی با k50 gaming روشنایی بهتر دارن. سمت راست گوشی، دو تا تریگر گیمینگ مکانیکال و حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده، قرار گرفتن. سمت چپ گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا، میکروفون و خشاب سیم کارت قرار داره.

این گوشی که با MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود، در بخش سخت‌افزاری با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم از نوع LPPDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 ارائه می‌شود. به علاوه، سیستم خنک کننده مایع VC کمک حال خوبی برای این ترکیب سخت‌افزاری است. گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا یکی از نمونه‌های عالی برند شیائومی است که امسال عرضه شد. این گوشی مشخصات فنی فوق‌العاده خوبی داشته و به دلیل داشتن تراشه اسنپدراگون می‌تواند انقلابی در حوزه تکنولوژی برای گوشی‌هایی هوشمند با قیمت پایین باشد. گوشی قدرتمند ردمی کی ۵۰ اس پرو شیائومی – Redmi K50S Pro با امکاناتی مثل چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. در کمال تعجب، شیائومی تو بخش طراحی خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از نظر طراحی خیلی به نسل قبلیش یعنی Redmi K40 Gaming شباهت داره. شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری دارند. یکی از نکات جالب در مورد گوشی ردمی K50 اولترا شیائومی، وجود حسگر دمای رنگ محیط است. قیمت ردمی کی 50 اولترا از 3000 یوان (445 دلار / 430 یورو) شروع می‌شود و پیکربندی‌‌های مختلف آن طبق جدول زیر قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی تولید شده و فروش رسمی آن به زودی آغاز خواهد شد.

سری گوشی های شیائومی ردمی کی ۵۰ و برابری با نسخه های جهانی

توسط cdyhqw

احسان باربر