آموزش صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس -ایران ارز دیجیتال

اگر بخواهید با استفاده از گزینه “Cancel” میتوانید سفارش خود را لغو کنید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا ثبتنام کنید. را انتخاب کنید. حالا باید (اسکن بارکد) که در پایین صفحه است را فشار دهید. کلیک کنید. هنگامی که دوستان شما حسابهای خود را با استفاده از این پیوند ثبت کنند، به شما ارجاع داده میشوند. در صفحه پاداشهای ارجاع نمایش داده میشوند. علاوه بر این ویژگی، صرافی کوینکس دارای رابط کاربری آسان و راحتی میباشد و همچنین کارمزد کمی از کاربران خود در هنگام معاملات دریافت میکند. اگر از لینک ویژه کاربران میهن سیگنال در صرافی کوینکس ثبت نام کنید، ۳۰ درصد در اولین معاملات خود تخفیف کارمزد دریافت میکنید. لازم به ذکر است که هنگام کپی کردن آدرس کیف پول بسیار دقت کنید که اشتباه نشود، زیرا در ارزهای دیجیتال اگر مبلغی اشتباه واریز شود غیرقابل برگشت است. برای استیک ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس کافیست مقداری ارز به کیف اسپات پول خود در این صرافی انتقال داده، سپس آن را به کیف پول فایننس انتقال دهید.

در این مقاله سعی شد از تمام زوایا صرافی کوینکس مورد بررسی قرار بگیرد و امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. هنگامی که قیمت ارز دیجیتال به رقم مورد نظر شما برسد، سفارشتان انجام میشود. البته نمیتوان اسم آن را مشکل گذاشت اما در برخی شرایط مشکلساز میشود. صرافی بعد از بررسی مشکل به شما اطلاع میدهد. بعد از اینکه پوستر را دانلود کردید، به تبلیغ خود در رسانههای اجتماعی هدایت میشوید. گام ۲. به عنوان مثال ارز CET/USDT را در نظر بگیرید.

مربوط نیست و در همه صرافیها وجود دارد.

چند روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوینکس وجود دارد؟ در این شرایط، موجودی شما کمتر از موجودی واقعی حساب شما میشود. زمانی که یک سفارش خرید یا فروش انجام نشود، دارایی مربوط به آن سفارش قفل یا به اصطلاح freeze میشود. تا زمانی که سفارش کامل نشود گفته میشود که این سفارش اجرا نشده است. روزبهروز بر تعداد افرادی که در بازار کریپتو سرمایهگذاری میکنند، افزوده میشود. رشد ایجاد صرافیهای نامعتبر و انواع دامهای مالی که خود را در ظاهر فعالان حوزه رمزارز معرفی میکنند نیز هم به منافع مالی کاربران ناآگاه ضربه جبرانناپذیری وارد میکنند و هم در مقیاسی بزرگتر بدبینی افکار عمومی به معاملات بازار رمزارز را سبب میشوند. حال در این مطلب سعی شده چند صرافی معتبر از دیدگاه فعالان بازار رمز ارزها مورد بررسی قرار گیرد.

صرافی بعد از بررسی مشکل به شما اطلاع میدهد.

اگر کاربران هیچ کد ارجاعی را در حین ثبت نام وارد نکرده باشند، اما شما اولین فرستنده بسته قرمز به آنها باشید، میتوانید آنها را به عنوان ارجاع دهنده خود به شمار آورید. کلیک کنید و سپس از آن به عنوان ابزار پاداش ارجاع coinex استفاده کنید. اگر با این روش نتوانستید مشکل خودتان را برطرف کنید، از لینک زیر برای ارتباط با پشتیبانی استفاده کنید. در ادامه راه حل بررسی و حل مشکل قفل شدن کوین در صرافی کوینکس توضیح داده شده است. این مشکل فقط به صرافی کوینکس مربوط نیست و در همه صرافیها وجود دارد. پس همیشه باید از بخش ایزوله استفاده کنید نه کراس که فقط بخشی از پولی که وارد قسمت فیوچرز کردید اگر لیکویید شدید از بین معرفی کامل صرافی کوینکس coinex برود. فقط سفارش شما همینجوری در Orderbook نوشته میشه!

از این رو در این مقاله تصمیم داریم به آموزش ترید در صرافی کوینکس بپردازیم. این شرکت در هنگ کنگ (Hong Kong) به ثبت رسیده است، درست مثل باینانس (Binance) و بیتفاینکس (Bitifinex) و یک برند فرعی از ViaBTC است، شرکتی که آن را نیز هایپو تأسیس کرده است. معمولاً نقل و انتقال داراییها در زمان واقعی پردازش میشود، اما اگر داراییهای بیکار همه حسابهای مالی کافی نباشد، پس از بازگرداندن سکههای قرض گرفته شده توسط کاربران، برنامههای انتقال به ترتیب داده میشود و سپس بخشی از داراییها میتواند برای دریافت درآمد مالی ادامه یابد.

توسط cdyhqw

احسان باربر