تزریق ژل مزایا، کاربرد و هزینه ها کلینیک پوست و مو لیا-مهسا امانی

داشتن پوست صاف و یکدست و بدون چین و چروک زیباییتان را صدچندان خواهد کرد. شما می‌توانید با تزریق ژل صورت بازگشت جوانی و نشاط به خود را شاهد باشید. تزریق ژل از ایمن‌ترین روش‌ها برای رسیدن به فرم دلخواه صورت است. این فعالیت زیبایی اگر در کلینیک معتبر انجام شود، کمترین میزان عوارض را به همراه خواهد داشت.

مرحله 4: دیدن نتایج و پاکسازی

قبل از تزریق محلی که قرار است مورد درمان قرارگیرد؛ بی حس می‌شود و همان اندک درد تزریق به وسیله سوزن هم احساس نخواهد شد. امروزه بیشتر از ژل های قابل جذب کلاژنی استفاده می‌کنند و کاربرد دو نوع دیگر به شدت کاهش یافته است. ژل های کلاژنی به سرعت جذب پوست میشود و عوارض جانبی بسیار کمی دارند. اما دو نوع دیگر برای ساختشان از ترکیبات سنتزی استفاده کردند و مدت بیشتری اثر خواهند داشت، بعد از اتمام مدت اثر خود موجب وضعیت بدی در پوست سرفصل های اموزش تزریق ژل (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) میشوند. هم مردان و هم زنان به یک اندازه کاندیدای مناسبی برای فیلرهای پوستی هستند.

تزریق ژل مزایا، کاربرد و هزینه ها کلینیک پوست و مو لیا-مهسا امانی

می‌توانید با مشورت پزشک، پیش از مراجعه به کلینیک، استامینوفن مصرف کنید که دردتان کمتر هم بشود. تزریق ژل لب نیازی به اتاق عمل ندارد و در محیط کلینیک یا مطب قابل انجام هستند. در ابتدای جلسه درمانی، با یکی از متخصصین کلینیک خانه سفید مشاوره می‌کنید تا نیازهای درمانی و شرایط شما به طور دقیق بررسی شود. هرکدام از ژل‌های تزریقی با قوام، ساختار و چگالی خاصی ساخته و برای تزریق در عمق خاصی طراحی شده‌اند.

  • همچنین اگر انواع دیگری از آلرژی دارید، مانند حساسیت به غذاها، رنگ ها، مواد نگهدارنده یا حیوانات، به متخصص مراقبت های بهداشتی خود اطلاع دهید.
  • مثلاً برای جوانسازی پشت دست بهتر است از ژل‌های هیدروکسی آپاتیت یا تزریق چربی استفاده کنیم.
  • • تزریق ژل یا فیلر یک گزینه‌ درمانی بدون جراحی برای مبارزه با اثرات پیری بر روی صورت می‌باشد.
  • زیست سازگار یعنی برای استفاده در بدن موجودات زنده و انسان، خطرناک نیست و با سلول‌ها و بافت‌های زنده سازگاری دارد.

پیشنهاد مارال سلامت ایرانیان نیز به این افراد همین راهکار اصلاح فرم بینی با تزریق ژل می‌باشد. با گذشت زمان و در اثر افزایش سن، از دست دادن حجم استخوانی می تواند منجر به کوچکتر شدن خط فک، پایین آمدن بینی و افتادگی استخوان گونه ها شود. عضلات صورت نیز از نظر حجم کوچکتر میشوند و قابلیت ارتجاعی خود را از دست میدهند و از طرفی فقدان چربی در صورت، باعث نمایان شدن نشانه‌های پیری میشود. با از دست دادن حجم چربی، ماهیچه و استخوان، در نهایت پوست شل می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، این امر منجر به ایجاد چین و چروک، افتادگی پوست و سایر علائم پیری می شود. با تزریق ژل به راحتی می‌توان چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی، خط پیشانی و خط اخم را از بین برد. به‌خصوص ژل‌های دائمی و ژل‌هایی که در مراکز نامعتبر تزریق می‌شوند، می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد.

لازم است توجه داشته باشید که تزریق ژل یک روش تهاجمی نیست و برای انجام آن نیازی به استفاده از هر نوع بیهوشی نمی باشد. با این حال، این کار باید فقط و منحصراً توسط متخصصان پزشکی در این زمینه انجام شود. اما به‌ صورت کلی هر چقدر فیلر های تزریق‌شده چگالی بیشتری داشته باشند و عمیق‌ تر تزریق شوند ماندگاری آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در برخی موارد به‌ ندرت عفونت نیز گزارش‌شده است که با انجام درست عمل توسط پزشک و همچنین پیروی از دستورالعمل‌ های متخصص پس از تزریق ژل می‌تواند در این مورد مفید واقع شود.

ژل استایلج ®STYLAGE بهتر است بلافاصله پس از تزریق ژل به لب از استفاده از رژ لب یا سایر محصولات لب خودداری کنید. در واقع برای این که بتوان نتایج دائمی از تزریق ژل به لب تجربه نمود، لازم است که هر چند ماه یکبار مجددا تزریق ژل به لب انجام بشود. میزان جذابیت لب ها بسته به مدل و حجی که دارند در نظر افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد.

ساز و کار تاثیرگذاری ژل

توسط cdyhqw

احسان باربر