خرید پرده شید دابل قیمت و نمونه کار پرده شید دابل + مشاوره خرید خانه پرده

پرده زبرا که نیازی به گفتن محسنتاش نیست و حسن هایی که دارا هست را حتی کسانی که هیچ تخصصی در حرفه ما ندارند یا عادت ندارند که هر چند وقت یکبار دکور نو کنند به دنبال پرده زبرا در تهران www.vistapardeh.ir/ هستند. با انواع لوکیشن هایی که با این دسته بندی قابل اجرا و زیبنت آراییی هستند محتوای اختصاصی تهیه و تدارک دیده ایم. پرده شید در تهران باید از جنسی باشد که در کشور تولید میکند و چنان محشر است که حد و مرز را شکسته و میخکوبتان میکند.

  • عواملی همچون کشور تولید کننده پرده ، طرح و همینطور تراکم پارچه در قیمت پرده دو مکانیزم تاثیرگذار است.
  • پرده زبرا که نیازی به گفتن محسنتاش نیست و حسن هایی که دارا هست را حتی کسانی که هیچ تخصصی در حرفه ما ندارند یا عادت ندارند که هر چند وقت یکبار دکور نو کنند به دنبال پرده زبرا در تهران هستند.
  • • پرده شید دستی، پرده‌ای است که با طناب یا زنجیر به صورت دستی و مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • با راهنمایی متخصصان ما میتوانید به راحتی و بادقت اندازه گیری و نصب پرده دومکانیزم را خودتان انجام دهید.
  • نسبت به پرده های زبرا و شید معمولی، قابلیت تنظیم نور به اندازه دلخواه می باشد.

هر دو لایه درون یک قاب قرار گرفته‌­اند ولی از دو رول مجزا برخوردار هستند و تنظیم هر کدام از لایه‌­ها به صورت دلخواه انجام پذیر می‌­باشد. قیمت پرده های دومکانیزم در محدوده 650 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان میباشد و این به دلیل تفاوت قیمت و تنوع مدل های پارچه های تور و آستری است که میتوانید به هنگام خرید پرده دومکانیزم انتخاب کنید. تهیه و اجرای انواع پرده شید رول ، دی کی ، لوردراپه ، کرکره ، زبرا ، شب و روز و غیره در مجموعه پارسیان انجام می شود. پرده شید در تهرانباید سخت کننده گزینه انتخابی باشد به خصوص برای شید های تصویری آنقدر دامنه تصاویر گسترده به حد گیج کنندگی و ماندن بین چند راهی بودن و استفاده از نظرات هر چه بیشتر و بیشتر شود. شید رول ها و حتی دابل شید که ما توزیع میکنیم به گونه است فقط در برج نشین های مولتی میلیارد های جهان قابل مشاهده و دیدن است.

پوستر دیواری

در نظر داشته باشید که در هنگام روشنایی (روز) می توانید با پایین آوردن تور حداکثر بهره را از لحاظ نورگیری داشته باشید همچنین در هنگام شب میتوانید با پایین آوردن آستر پرده (پارچه شید) مانع دید محیط از بیرون باشید. پرده دابل شید که با نام پرده شب و روز و پرده دو مکانیزم نیز مشهور است، از دو جزء مجزا، اما مکمل تشکیل شده که هر یک از لایه‌های آن با زنجیر و مکانیزم اختصاصی خود بالا و پایین می‌شوند. ویژگی بی‌نظیر این پرده‌ها باعث شده در هنگام روز با جمع کردن لایه شید، از نور روز بهره‌مند شوید و در هنگام شب، با پایین آوردن لایه شید، مانع از دیده شدن فضای داخل منزل شوید.

پرده زبرا کد 03-954

خرید پرده شید دابل قیمت و نمونه کار پرده شید دابل + مشاوره خرید خانه پرده

به یاد داشته باشید که در انتخاب آن‌ها به پارامترهایی مثل رنگ، جنس و ساختار، میزان نور و کنترل آن‌ها دقت کنید تا متناسب با محیط موردنظر شما، مناسب‌ترین و بهینه‌ترین انتخاب را داشته باشید. بدون شک این پرده‌ها جز شیک‌ترین و در عین حال ساده‌ترین پرده‌ها می‌باشند که به محیط شما مدرنیته و جذابیت را هدیه می‌کند. پرده‌های شید که از نوع بالارو هستند، دارای طیف وسیعی از طول، عرض، رنگ و مواد را دارا می‌باشند. این پرده‌ها از عبور نور به داخل محیط، تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند و اگر نیاز به نور داشته باشید باید آن‌ها را به سمت بالا هدایت کنید تا نور به محیط تابیده شود. قیمت مناسب، تنوع جنس و امکان استفاده تکی یا ترکیبی با پرده‌های دیگر از ویژگی‌های پرده شید می‌باشد. پرده دابل شید مدرن ،ساده ترین و اصلی ترین مکانیزم در ساختار پرده های بالارو است.

جدیدترین مقالات خانه پرده

پرده‌ها امروزه در بحث دکوراسیون داخلی نیز بسیار مهم هستند و برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. پرده‌ها با توجه به استفاده آن‌ها انواع مختلفی دارند مانند پرده دراپه، پرده زبرا، پرده شید، پرده والان دارو … که هر کدام در محیط‌ مخصوص به خود مثل اتاق نشیمن، دفتر کار، آشپزخانه، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی پرده شید می‌پردازیم و نوعی از آن را که به پرده شید دبل شناخته می‌شود، معرفی می‌کنیم اما برای شناخت آن نیاز داریم تا در ابتدا درباره پرده شید و پرده زبرا بدانیم. تور پرده دابل شید را میتوانید از انواع تور های ساده ، کلاسیک ، مدرن و … که دارای طرح و رنگ بندی متنوعی می باشد انتخاب نمایید. آستر این مدل هم پارچه شید است و شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط ساده و یا طرحدار (چاپی) انتخاب نمایید.

توسط cdyhqw

احسان باربر