روشی برای تخمین مقدار مصرف سیم آرماتوربندی ایرانی کار | foulka

این عوامل شامل هیجانات بازار داخلی، نرخ تورم، سایز و اندازه خرید هستند. سیم مفتول های سیاه 1.5، 2.5 و 3 میل که سیم هایی نرم و انعطاف پذیر می باشند در ساخت و ساز های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. سیم مفتول های 1.5 و 2.5 را اصطلاحا سیم آرماتوربندی و سیم مفتول 3 میل را سیم نجاری می نامند.در وب سایت ثامن تجارت انواع سیم آرماتوربندی و سیم نجاری فابریک به صورت روزانه قیمت گذاری می شود که در پایین صفحه می توانید مشاهده فرمایید. ضمن مطالعه ویژگی ها و کاربرد انواع سیم مفتول، جهت راهنمایی از نحوه خرید و استعلام قیمت نهایی محصول مورد نظر خود با کارشناسان ثامن تجارت در تماس باشید.

انواع گره‌های متداول مفتول های آرماتور بندی برای بستن دو میلگرد به یکدیگر:

قیمت مفتول سیاه به انواع این محصول بستگی دارد که برای خرید باید آن‌ها را مفتول در نظر گرفت. از آنجایی که قیمت سیم مفتولی سیاه در طول روز و یا هفته با نوساناتی همراه است؛ اطلاع از قیمت روز سیم مفتولی سیاه، برای افراد اهمیت زیادی دارد. 1) فروش آنلاین (خرید به صورت آنلاین همان لحظه) شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصفهان آهن و صفحه سیم مفتولی سیاه، با انتخاب سیم مفتولی سیاه مورد نظر، روی دکمه سبز رنگ «خرید» کلیک کنید و فرآیند خرید آنلاین را دنبال کنید. و در نهایت سیم های با ضخامت 1.5 میلیمتر که می توان گفت از پر فروش ترین انواع مفتول ها بوده و در آرماتوربندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. سیم آرماتور بندی 2.5 میل را می توانید برای قالب بندی خریداری نمائید که در بسته بندی های 15 کیلوگرمی موجود می باشد. سیم آرماتوربندی
تسمه ای درحقیقت محصولی
است که در تولید آن از تسمه های فولادی که عمدتاً از نواربری رول های فولادی جهت
تولید برخی مصنوعات فلزی به دست می آید به عنوان مواد اولیه استفاده میشود.

نظرات (

روشی برای تخمین مقدار مصرف سیم آرماتوربندی ایرانی کار | foulka سیم آرماتوربندی از قطر ۱.۲ تا ۵ میلی متر تولید میشود؛ قطر و ضخامت این سیم ها تعیین کننده ی نوع کاربرد آن هاست و به دلیل تنوع در قطر و ضخامت، بر اساس کاربردشان نام گذاری میشوند. سیم آرماتوربندی بر‌خلاف مفتول گالوانیزه یا مفتول مسوار در‌واقع نوعی مفتول سیاه است. این نوع سیم، مفتولی نرم و انعطاف‌پذیر نسبت به مفتول سخت صنعتی می‌باشد. در‌واقع نوعی مفتول آنیل شده یا پخته شده بوده که خصوصیات شیمیایی خود را حفظ کرده است.

  • امروزه علاوه بر روش‌های گره‌زنی دستی میلگرد، روش‌های دیگری نیز ابداع شده‌اند که در آن از دستگاه‌های خودکار برای بستن میلگردها استفاده می‌شود.
  • پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند.
  • می‌توانید با مشاورین ما به صورت رایگان مشورت کرده و نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.
  • همان‌طور که گفتیم از با یک حساب سرانگشتی می‌توان مقدار سیم موردنیاز برای اتصال میلگردها را تخمین زد.

هزینه‏ ارسال بار  با توجه به  شرایط سفارش (وزن و طول بار) ، شهر و محل تحویل و نوع وسیله حمل، متفاوت است و به وسیله کارشناسان فروش به آگاهی مشتری می‏‌رسد. نوع فابریک نیز به دلیل فرآیندهای طولانی کشش و نازک سازی آن ها و استفاده از متریال باکیفیت قیمت بالاتری دارند. آرماتوربند برای مهار میلگردها میتواند سیم ها را به ۴ روش گره بزند که هر کدام از آن ها مصارف مختص خود را دارند. حال برای اینکه بدانید این سیم مفتول از چه جنسی است؟ چه ویژگی هایی دارد و کاربردهای آن در صنعت چیست باید ادامه ی مطلب را مطالعه فرمایید.

مفتول سیاه آرماتوربندی 2.5 نرم

در ابتدا میلگرد ساده با ضخامت 6.5 میلی‌متر می‌بایست تحت کشش قرار گیرد. این کشش تحت انجام عملیات نورد، انجام شده و میلگردی با قطر زیاد را به سیم مفتول نازک تبدیل می‌کند. پس از کشش و کاهش ضخامت میلگرد، محصول سیم آرماتوربندی با ضخامت 1.5 میلی‌متر تولید شده و به صورت کلاف بسته‌بندی می‌شود. جهت تولید مفتول آرماتوربندی از فولاد گالوانیزه نشده استفاده می‌کنند و با توجه به وجود آلیاژ‌های نیکل، کروم، منگنز و… علاوه بر آهن و کربن که عناصر تشکیل دهنده اصلی فولاد می‌باشند، این سیم مفتول دارای خاصیت انعطاف‌پذیری و نرمی مناسبی است. به لحاظ روش ساخت، این سیم مفتول را به دو گروه فابریک و تسمه دسته‌بندی می‌کنند.

توسط cdyhqw

احسان باربر