طراحی داخلی ویلا

بنابراین کل پروسه طراحی باید با توجه به بسترهای صخرهای، شیب زمین و میزان خاکبرداری و خاکریزی صورت بگیرد. از آنجایی بر انجام فرآیند تخریب در بازسازی ساختمان تاکید می شود که کمترین قصور و بی تجربگی در این پروسه احتمال مخاطرات جدی مالی و جانی را می تواند در پی داشته باشد. فرم ، مقیاس و سازماندهی فضایی یک ساختمان ، پاسخ یک طراح به شرایطی از جمله مقتضيات عملکردی نقشه کشی ، صور تکنولوژیک ساختمان و ساختمان سازی ، واقعیات اقتصادی و کیفیات اثرگذار تصویری و سبک است . پیروی از دکوراسیون به سبک مینیمالیسم و یک طرح باز, طراحی ویلا شمال دکوراسیونی بی نظیر در ویلای زیر ایجاد کرده است که توجه اکثر افراد را به خود جلب می کند. همچنین می توانید رنگ سفید را برای مبلمان خود استفاده کنید و با استفاده از کوسن های رنگا رنگ فضا را دل باز تر جلوه دهید.

اگر می خواهید خاص تر از هر زمان دیگری دست به طراحی بزنید با ما همراه باشید. استفاده از فرش های پشمی، پوستی و فرش های نیم دایره سبب خاص تر شدن این بخش از دکوراسیون شما می شود. این ویلا در زمینی به مساحت 1700 متر مربع واقع شده و طراحی نمای آن به سبک کلاسیک و با سنگ و سیمان بری طراحی شده است. یعنی نشیمن و غذاخوری و آشپزخانه با تخصیص مساحت بیشتری به خود معمولا در سبک رایج موجود، در همکف قرار میگیرند و اتاق خوابها و سرویسهای بهداشتی، تراس و بالکن در طبقه بالا جانمایی میشوند. همچنین این اتاق خواب ها مساحت آن چنان بزرگی دارند که می تواند از اندازه یک واحد کوچک در مرکز شهر نیز بزرگ تر باشد. طراحی فضای داخلی و خارجی یک ویلا باید متناسب با کاربردش انجام شود. بنابراین باید در نظر گرفت که برای ایجاد زیباسازی در محوطه خارجی ویلا، و همچنین بازی کودکان، می توانید با طراحی آبنمایی کم عمق این نیاز را برطرف کرده; و طراحی محوطه ویلا را منحصر به فرد نمایید. یکی از تخصصهای تیم مجرب مدرن ویلا، طراحی داخلی ویلا دوبلکس است.

تا با کمترین هزینه زیبا ترین دکوراسیون به سبک مدرن برای شما فراهم شود. در طراحی ویلای کلاسیک باید در انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی بسیار دقت داشت. تخت خواب رنگ طوسی انتخاب شده است و سایر پارامترها قدری رنگ به فضا بخشیده است. طبق تجربه ما رنگ هایی که آرامش و دوستی را منتقل می کنند مثل سفید، بژ و سایر رنگ های طبیعی و با ماهیت نرم و غیر زمخت مناسبتر هستند. ویلاهای تریبلکس معمولا در زمین هایی که متراژ محدودتری دارند ساخته می شوند. یا مثلا در طراحی ویلای مدرن میتوان از عوامل طبیعی زمین مثل شیب، پستی و بلندی و.. اگر زمین در دو بعد دیگر ناگونیا بودتوسط دو عدد متر نقطه مورد نظر در بعد چهارم را به دست می آوریم و یا اگر بعد چهارم نیز نشانه گذاری کرده گونیا بود توسط متر، سر و ته زمین را طبق ابعاد نقشه با گل میخ نشانه گذاری میکنیم . دراین قسمت نمونه کار طراحی و اجرای ویلا را مشاهده می کنید که به همراه آن 22 برگ نقشه اجرایی با کیفیت عالی برای شما قرار داده ایم. نقشه ها از صفحه 10 به بعد قرارداده شده است. اما در زمان دکور کردن آن لازم است که برای زیباتر و جذابتر دیده شدن آنها از ایدهها و خلاقیتهای مختلفی استفاده کنید.

خانه ویلایی خود را به سبک مدیترانه ای دیزاین کنید کافی است ترکیب رنگ ها را بشناسید و از بافت های شاد و عناصری نظیر چوب های طبیعی و پارچه های بافت دار و نخ های طبیعی برای دیزاین استفاده کنید. بیشتر صاحبان ویلا های جدید ترجیح می دهند به جای طراحی ویلا های سنتی ، طراحی های مدرن ویلا را انجام دهند. در بین ویلاهایی که با سبکهای مختلف در شهرهای شمال کشور ساخته میشوند، ویلاهایی مدرن محبوبیت بیشتری دارند و در دهههای اخیر برای طراحی و ساخت بیشتر ویلاهای شمال از این سبک استفاده میشود ویلاهای مدرن از تمامی امکانات رفاهی برخوردار هستند و این سبک برای طراحی و ساخت ویلاهای کوچک و بزرگ بهکار گرفته میشود. شما چیدمان بخش های مختلف را می توانید به صورت مربعی، مستطیلی، دایره ای و یا هر شکل دیگری که خود تمایل دارید به تصویر بکشید. همچنین آن ها در هر نقطه ای از زمین که باشند می توانند به وسیله این سیستم، وضعیت خانه خود را چک کنند و از امنیت آن اطمینان پیدا کنند. در این ویلاها معمولا فضای آشپزخانه، حال و پذیرایی را در طبقه اول و اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی را در طبقه دوم ساخته می شوند.

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده میکنید که در آن یک عمارت ویلایی وسط باغ طراحی و دیزاین داخلی شده است. بهره گرفتن از دکوراسیون مدیترانه ای عناصر طبیعی نظیر دریا، خورشید و پوشش های گیاهی در طرح های به کار گرفته شده در دکوراسیون کردن خانه های ویلایی سبب ایجاد شدن یک طرح منحصر به فرد و خاص می شود. می باشد. همچنین نوع پوشش گیاهی که برای باغ در نظر می گیرد و به علاوه ی آن فضای سبز محوطه و درختان باید چیدمان درستی داشته باشد تا بتوانند طراحی ویلای از نظر فضای خارجی به یک فضای سر سبز و زیبا تبدیل شود. در صورت داشتن مساحت مناسب و بودجه کافی فضاهای تفریحی -ورزشی و فضاهای داخلی با کیفیت بالای اقامتی می توان در این نوع محیط ها را تعریف کرد. یک امتیاز مثبت ویلا نسبت به خانه، داشتن مساحت تیپیکال بیشتر است. خواب مهمان : این فضا برای اسکان موقت مهمان در نظر گرفته میشود و بهتر است که به مانند خواب مستر دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا باشد از لحاظ نورگیری هم اولویت چندانی ندارد زیرا صرفا جهت استراحت و خواب از آنجا استفاده میشود و میتوان یک کتابخانه کوچک و جمع و جور داخل اتاق خواب مهمان طراحی نمود.

پس این خانه ها مانند عکس های زیر باید در نقاط خوب شهر باشند و منظره زیبا و رویایی به اطراف خود داشته باشند. شما می توانید برای فضای مرتبط با میز تلویزیون خود همانند تصویر ارائه شده از یک کاناپه خاص و چند وسیله دکوری متفاوت بهره بگیرید. شما با به کار گیری یک سبک در دکوراسیون داخلی به راحتی می توانید تمام طرح ها و ایده های خود را به تصویر بکشید. خانه های ویلایی خود را با بهره گیری از المان های طبیعی که در منزل دارید دیزاین کنید. این مهم نیاز به نور پردازی در فضاهای بزرگ و کم شدن هزینه های مصرفی شما را به حداقل ممکن می رساند.

این سبک، هارمونی بسیار خوبی با خانه های اصیل ایرانی در دوران باستان دارد. طراحان این سبک، با هدف طراحی فضای داخلی یکدست و یکپارچه، حجم های یکدست و منسجم ایجاد می کنند. همانطور که از نام دکوراسیون داخلی ویلا های مدرن و لوکس برمیآید، هدف بزرگ در اجرای دکوراسیون ویلا آنها به روز، شیک و مدرن بودن دکوراسیون داخلی ویلا است! همانطور که در قسمت بالای مقاله نیز به آن اشاره کردهایم استفاده از نورپردازی نقطهای بهترین گزینه است. از جمله مهم ترین شاخص ها و خصوصیات سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی ویلا ها و خانه ها می توان به برخورداری از فضا های پر از نور و روشن اشاره کرد. در چنین فضایی به هیچ وجه علاقه مند به استفاده از رنگ های تند نیستیم و برای کلاسیک سازی محوطه، به سمت رنگ های روشن و خنثی در کنار یکدیگر می رویم. دقت داشته باشید خورشید از جهت مشرق طلوع میکند و زمانی که در پایینترین بخش آسمان است، فضاهایی را روشن میکند که در هنگام صبح، مورد استفاده قرار میگیرد. این را به یاد داشته باشید که استفاده از آینه سبب حجم دادن به فضا می شود و شما به یک محیط با وسعت بیشتر با کمترین هزینه بدون حذف دیوارها دست پیدا می کنید.

این مهم به شما کمک می کند که نور پردازی به صورت نقطه ای تنها در یک بخش فکوس شود که این امر خود سبب متمایز تر جلوه دادن این بخش از فضا می شود. طرح ادغام ۳ گونه باغ مدیترانه ای،عامل متفاوت بودن این ویلا شده است.اتاق خواب مستربالاترین طبقه، به روف گاردن باز می شود.در آن از گلدان های فولادی استفاده شده است تا محیطی سبز ایجاد شود که خود باعث آرامش زیادی می شود.در طبقه پایین در کنار اتاق خواب یک حیات خلوت کوچک خصوصی نیز قرار گرفته است… در این قسمت یک نمونه کار طراحی ویلا به سبک مدرن برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم.

اگر احساس کردید گوشه ای از منزل فضای باز دارد، اما امکان استفاده از یک نیم ست یا یک ست از مبل برای شما فراهم نیست به شما توصیه می کنیم صندلی های تکی را برای این بخش مد نظر قرار دهید. اگر به عنصر آب اهمیت زیادی می دهید و قصد دارید از آن به عنوان المان خنک کننده فضا هم استفاده کنید، آبنما را نباید فراموش کرد. ویلا به ساختمانی گفته میشود که در تعریف امروزه از تمامی جهات به محیط خارج نما داشته باشد و به طور معمول آن را در اطراف شهرها و یا درمناطق خوش آب و هوا میسازند. شما می توانید از میز قهوه ای چوبی برای وسط اتاق نشیمن خود استفاده کنید و با استفاده از بالشتک های رنگارنگ شبیه به کاناپه های راحتی فضای اطراف را دیزاین کنید.

این سبک طراحی، جزئیات زیادی دارد. برای طراحی دکوراسیون ویلا سبکهای زیادی وجود دارد. ایده های مختلفی برای دکوراسیون حیاط ویلا در بخش حیاط خلوت وجود دارد. به عنوان مثال اگر فضای رو به حیاط با استفاده از پنجره های سکوریت برای شما فراهم است نیازی نیست با استفاده از پرده های ضخیم آن را بپوشانید. این ویلا در شهرTel Aviv-Yafo واقع شده است.سازه آن بر اساس بتن و گچ،قالب پنجره ها آلومینیومی، کف پارکت چوب ساج، نرده ها فلزی و پنل های چوبی در ارتفاعات می باشد. در طراحی ویلا مدرن معمولاً از شیشه، استیل و بتن استفاده میشود. برای ساخت اکثر ویلا ها بتن و آجر موارد پرکاربردی هستند، اما برای ساخت نمای ویلا مخصوصاً، شما نیاز به استفاده از مصالح دیگری مثل سنگ، شیشه، ترموود، سرامیک و غیره دارید، وابسته به سبک انتخابی خود برای ویلا.

توسط cdyhqw

احسان باربر