از 0 تا سود میلیونی

برای شیک دیده شدن طراحی داخلی مغازه لازم است به قفسه بندی و جایگاه محصولات توجه شود. برای این کار می توانید از پارتیشن مغازه استفاده کنید. طراحی داخلی مغازه آرایشی یکی از موارد بسیار مهم در جذب مشتری است. اگر نیازمند به فکس یا اینترنت و دیگر امکانات هستید می توانید، در زمان درخواست خط تلفن این موارد را ذکر کنید تا بر روی خط شما اعمال شوند. با کمی خلاقیت و تبحر می توان دکوراسیون مغازه ای با ابعاد کوچک را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کرد. البته می توان به جای چوب از سنگ های طرح چوب استفاده کرد که تا حدودی زیبایی و جذابیت چوب را دارا می باشند و همچنین مقاومت و دوام بالاتر و قیمت بسیار بسیار پایین تری نسبت به چوب دارند.

خریداران می توانند با یاری گرفتن از مدیران فروش به اطلاعات مورد نظر خود در زمینه قیمت هر کدام از قفسه ها پیدا کنند و با توجه به بودجه و نیاز خود با انتخاب نهایی محصول مورد نظر خود بپردازند و خرید خود را به سرانجام برسانند. طراحی داخلی مغازه های کیف و کفش نیز از دیگر مهمترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از معماران را به سوی خود مشغول کرده است. بهتر است جایی را انتخاب کنید که در زمینه مورد نظر شما نسبت به دیگران سرآمد باشد. بوتیک های پوشاک یکی از پرترددترین مغازه های هر شهری می باشد که افراد بیشترین وقت خرید خود را در این مغازه ها سپری می کنند به همین جهت اهمیت دکوراسیون داخلی مغازه در این مکان ها بسیار بالا بوده و مغازه داران بایستی بهترین وشیک ترین طراحی را برای مغازه خود انتخاب کنند. مهم نیست که مغازه شما چه سبکی از شال و روسری را برای فروش می گذارد، روسری کالایی است که همیشه و در هر مناسبتی بازاری برای فروش دارد. در واقع آینه به عنوان یک کمک کننده برای مشاهده تمام محصولات موجود در مغازه میوه فروشی است، که در عکس میوه فروشی بالا مشاهده میکنید.

با ترکیبی از لامپ ها و چراغ ها می توان فضای تاریک مغازه را روشن کرد. سومین سبکی که برای طراحی ویترین شال و روسری در نظر گرفته می شود به صورت ترکیبی است یعنی قسمتی از ویترین برای آویزان کردن شال و روسری بوده و قسمت دیگر به صورت قفسه بندی شده اجرا می شود چنین ایده ای را میتوان با متریال مختلف اعم از چوب، پلاستیک فشرده و استیل ترکیب کرد تا نتیجه کار بینظیر باشد. همین امر نیز سبب شده است که امروزه شرکت های معماری به دنبال بهترین و بی نظیرترین طراحی داخلی برای فروشگاه ها و مغازه های مختلف باشند تا از این طریق توجه مغازه داران را جذب نموده و انجام یک پروژه جدید را بر عهده بگیرند. هیچ روش قطعی برای مشخص کردن مسیر وجود ندارد. اضافه کردن اجناس نباید باعث به هم ریختگی و شلوغی بیش از حد مغازه شود.

نصب آینه در قسمت های مختلف مغازه و یا فروشگاه یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.مغازه های کیف و کفش به این دلیل که اقلام قابل فروش و محصولات دارای اندازه و ابعاد کوچکی هستند و همچنین باید طرح و مدل آنها قابل مشاهده باشد، به صورت قفسه ای انجام میشود که اغلب از جنس ام دی اف هستند. به عنوان مثال با کمک چوب ام دی اف می توان فضای بیشتری را به ویترین اختصاص داد. با کمک المان های کوچک رنگی ، نظیر گلدان یا بالش های کوچک می توانید فضا را زنده تر کنید.

دسته بندی مناسب ، مشتری را در یافتن محصول مورد نظر کمک می کند. اینکه برای نورپردازی باید چه مقدار بودجه ای را در نظر گرفت به اندازه مغازه بستگی دارد. این نما در واقع می تواند به عنوان یک معرف برای کسب و کار و محصولات شما باشد و هر چقدر جذاب تر باشد باعث می شود تا مشتری در برابر مغازه و فروشگاهتان مکث و توقف طولانی تری داشته باشد و این توقف دقیقا چیزی است که شما برای پیشبرد کسب و کاری که دارید، به آن نیازمندید, زیرا افزایش فروش را در پی خواهد داشت. با قفسه بندی دیوار ، می توان فضای بیشتری را به چیدمان اجناس و کالاها اختصاص داد. چیدمان محصولات ، تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون مغازه و فروش بیشتر محصولات دارد.

یکی از نکات قابل توجه در طراحی فروشگاه و مغازه این است که ، دکوراسیون باید به گونه ای باشد که مشتری تمام مسیر را طی کند. بنابراین ظاهری جذاب طراحی کنید تا مشتری را در نگاه اول از سایت خشکبار خود دور نکنید؛ استفاده از رنگبندی مناسب و تصاویر باکیفیت میتواند در ایجاد یک رابط کاربری خوب موثر باشد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با طراحی مغازه دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید و اهمیت آن را درک کنید. در دیزاین مغازه های کوچک ، باید تدابیری را به کار برد ، تا فضای کوچک مغازه بزرگ تر به نظر برسد. مهندسین معمار با استفاده از توانمندی و دانش خود در پی طراحی یک بنا در ابعاد مختلف با ویژگی مقاومت در برابر انواع حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار حداکثر زیبایی هستند. البته در نظر داشته باشید که طراحی و رنگ متریال های استفاده شده در بوتیک مردانه و زنانه بی شک بسیار متفاوت تر خواهد بود به طوری که بتواند کالای مورد نظر مشتریان را با جلوه بیشتری به نمایش گذاشته و از این طریق توجه مشتریان را به سوی خود جذب کند. که بسته به متراژ مغازه متفاوت خواهد بود.

پس با انتخاب یک دکوراسیون سفید یکدست و نورپردازی روشن، هم نظر مشتریان را جلب کنید و هم به بزرگتر به نظر رسیدن فضای مغازهتان کمک کنید. دیوار با رنگ پررنگ ، این تصور دور شدن فضا را در ذهن ایجاد می کند. با استفاده از این سرویس حتی می توانید عایق ها، گچ، رنگ دیوار، کاشی و سایر موارد را انتخاب کنید تا دید کلی از شرایط و فضا داشته باشید. با طراحی ویترین های بزرگ و سراسری می توان تمامی اجناس را در معرض دید مشتریان قرار داد. نور کافی اولین عامل در دیدن زیبایی تمامی اجناس و اشیاء موجود در ویترین فروشگاه شماست، پس همان اندازه که در مورد نوع طراحی و چیدمان ویترین فروشگاه خود حساسیت دارید باید نسبت به نورپردازی آن نیز به همان اندازه حساس باشید. رنگ پلاستیک همان رنگ ماتی است که از کودکی و سالها قبل آن را به خاطر داریم و معمولاً به دلیل قیمت ارزان کاربرد بیشتری داشتند. طرحی که برای این مدل از مغازه ها معمولا در نظر گرفته می شود به شکل قفسه بندی های کوچکی می باشد که از جنس ام دی اف بوده و با داشتن نور پردازی مخفی خود نیز زیبایی و جذابیت بسیار خاصی را به طراحی کلی مغازه و اجناس می بخشد.

باید بگوییم که ایده های مختلفی برای استفاده حداکثری از فضای کوچک و طراحی بهترین دکوراسیون وجود دارد. از این رو توجه به این دیوار در طراحی دکوراسیون مغازه بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو در چیدمان ویترین همواره سلیقه عمومی را مد نظر قرار دهید. از این رو اکثر صاحبان مغازه ها خواهان تغییر سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی مغازه ها هستند. در دکوراسیون مغازه کوچک به سبک مدرن می توان از ترکیب رنگ های سفید و بنفش استفاده کرد. همچنینبرای ویترین موبایل فروشی به کار بردن همزمان رنگ های تیره وروشن در کنار هم می تواند به عنوان بهترین رنگ دکور مغازه باشد. ما احترام زیادی برای طراحان داخلی و تمام کارهای سخت آنها قائلیم اما گاهی اوقات افراد نمیتوانند یک طراح را برای طراحی منزل خود استخدام کنند و همزمان به طور کامل تمام تصمیمات و ایده آلهای ذهنی خود را در طراحی دکور منزلشان لحاظ کنند.

طراحی مسیر حرکت در دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که محصولات شما بیشتر درمعرض طراحی داخلی فروشگاه قنادی نمایش باشند. بعد از تشخیص مسیر حرکت مشتری ، باید مسیر مشخصی را برای هدایت مشتری فراهم کرد. یکی از کارهایی که باید برای طراحی مسیر حرکتی مشتری داد این است که مسیر حرکت مشتری را هماهنگ با طراحی دکور و پلان مغازه ایجاد نمود. اگر شما دارای یک فروشگاه کوچک باشید، برای نورپردازی آن هزینه های شما به حداقل می رسد و با استفاده از هزینه های کمتری می توانید نورپردازی های مناسبی برای محیط مدنظر خود به همراه داشته باشید. گفتیم که با یک دکوراسیون ایده آل می توان کسب و کار خود را رونق داد. به عنوان مثال خواص خرما را از یک سایت دیگر کپی نکنید. در این طراحی معمولا محصولات در زوایای خاصی چیده می شوند و از قفسه هایی با اشکال هندسی و یا دیزاین های هندسی برای اجرای آن استفاده می گردد.

در واقع اجناس چیده شده در این بخش در دید کلی مشتری تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. در صورتی که نمای تجاری به صورت شفاف انتخاب شود، دکوراسیون مغازه که جزئی از نما به شمار می آید در جذابیت فروشگاه شما دارای تاثیر بسیار زیادی است. نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد. می بایست هماهنگی لازم بین کفپوش ها و سقف اجرا شود.

توسط cdyhqw

احسان باربر